maandag 20 juni 2011

Central Park NY

Nu ik mijn hardlooptraining enigszins hervat heb en deze week enkele dagen in NY ben, is het niet lang nadenken, een rondje Central Park ... Wellicht ook met de gedachte daar hopelijk volgend najaar nog eens te lopen in de laatste kilometers van de marathon.

Inmiddels al weer een paar dagen terug en een machtige ervaring rijker, de eerste keer NY maakt indruk. Als ik me beperk tot de enigszins sportieve activiteiten, we hebben een middagje gefietst door Brooklyn en Manhattan. Laverend tussen de Yellow Cabs wellicht wat minder gezond gezien de uitlaatgassen, wel erg leuk. Ook heb ik, de ochtend na een nachtje stappen, woord gehouden en heb zo'n 3 kwartier hardgelopen in Central Park. Mooi om te doen en zo heb ik slotmiles van de marathon reeds verkend... FOTOOS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten